توضیحات
با توجه به چالشهای امروزی، شرکتها با سؤالات مبرمی روبرو هستند: آیا بازاریابی و پایداری یک تضاد هستند؟ چگونه دیجیتالی شدن می تواند از بازاریابان فراتر از تبلیغات دیجیتال حمایت کند؟ این سؤالات باید در یک زمینه بینالمللی مورد بررسی قرار گیرند، زیرا برای اکثر شرکتها، تجارت بینالمللی بیش از یک گزینه استراتژیک مانند چند دهه پیش واقعیت است.
این کتاب بینش هایی را در مورد مبانی بازاریابی بین المللی با تمرکز بر این موضوعات ارائه می دهد زیرا آنها در بازاریابی بین المللی امروزی رایج هستند. تئوری ها و مفاهیم بازاریابی بین المللی را به صورت مختصر همراه با بسیاری از نمونه های دنیای واقعی ارائه می دهد. این کتاب به بررسی این موضوع میپردازد که چگونه دیجیتالیسازی ارتباطات و پیشرفتهای بالقوه را برای بازاریابی در دسترس قرار میدهد و چگونه بازاریابی میتواند به شکلدهی آیندهای پایدارتر کمک کند. خواندن آن برای دانش آموزان علاقه مند به موضوع و مدیرانی که با این چالش ها روبرو هستند ضروری است.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.