سبد خرید
0

pdf کتاب بازاریابی بین المللی در زمان پایداری و دیجیتالی شدن

20000 تومان

 

عنوان اصلی

International marketing in times of sustainability and digitalization

نویسنده کتاب                                                              Erika Graf

تعداد صفحات                                                                    322

تعداد فصل                                                                         12

حجم فایل قابل تبدیل به word یا سایر فرمت ها

موجود ترجمه کتاب International marketing in times of sustainability and digitalization  است.
دسته:

توضیحات

با توجه به چالش‌های امروزی، شرکت‌ها با سؤالات مبرمی روبرو هستند: آیا بازاریابی و پایداری یک تضاد هستند؟ چگونه دیجیتالی شدن می تواند از بازاریابان فراتر از تبلیغات دیجیتال حمایت کند؟ این سؤالات باید در یک زمینه بین‌المللی مورد بررسی قرار گیرند، زیرا برای اکثر شرکت‌ها، تجارت بین‌المللی بیش از یک گزینه استراتژیک مانند چند دهه پیش واقعیت است.

این کتاب بینش هایی را در مورد مبانی بازاریابی بین المللی با تمرکز بر این موضوعات ارائه می دهد زیرا آنها در بازاریابی بین المللی امروزی رایج هستند. تئوری ها و مفاهیم بازاریابی بین المللی را به صورت مختصر همراه با بسیاری از نمونه های دنیای واقعی ارائه می دهد. این کتاب به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه دیجیتالی‌سازی ارتباطات و پیشرفت‌های بالقوه را برای بازاریابی در دسترس قرار می‌دهد و چگونه بازاریابی می‌تواند به شکل‌دهی آینده‌ای پایدارتر کمک کند. خواندن آن برای دانش آموزان علاقه مند به موضوع و مدیرانی که با این چالش ها روبرو هستند ضروری است.

موجود: ترجمه کتاب International marketing in times of sustainability and digitalization

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “pdf کتاب بازاریابی بین المللی در زمان پایداری و دیجیتالی شدن”