سبد خرید
0

کتاب

pdf کتاب بازاریابی بین المللی در زمان پایداری و دیجیتالی شدن

با توجه به چالش‌های امروزی، شرکت‌ها با سؤالات مبرمی روبرو هستند: آیا بازاریابی و پایداری یک تضاد هستند؟ چگونه دیجیتالی شدن می تواند از بازاریابان فراتر از تبلیغات دیجیتال حمایت کند؟ این سؤالات باید در یک زمینه بین‌المللی مورد بررسی قرار گیرند، زیرا برای اکثر شرکت‌ها، تجارت بین‌المللی بیش از یک گزینه استراتژیک مانند چند دهه پیش واقعیت است. این کتاب بینش هایی را در مورد...

ترجمه کتاب International marketing in times of sustainability and digitalization

ترجمه کتاب بازاریابی بین المللی در زمان پایداری و دیجیتالی شدن با توجه به چالش‌های امروزی، شرکت‌ها با سؤالات مبرمی روبرو هستند: آیا بازاریابی و پایداری یک تضاد هستند؟ چگونه دیجیتالی شدن می تواند از بازاریابان فراتر از تبلیغات دیجیتال حمایت کند؟ این سؤالات باید در یک زمینه بین‌المللی مورد بررسی قرار گیرند، زیرا برای اکثر شرکت‌ها، تجارت بین‌المللی بیش از یک گزینه استراتژیک مانند چند...